3 Ağustos 2009 Pazartesi

Ayrılık yazısı


Daha dünyaya geleli 3 sene olmuştu başladı beraberliğimiz. Yıllarca kime anlatsam şaştı kaldı bu duruma. O yaşta başlanırmı bu işlere diye? Halbuki benim için çok normal olmuştu. Yıllarca gözümün önünden ayırmadım seni. 18 yaşına geldiğim de biraz sıkıldım senden ayrı yaşadım. Baktım olmadı bi tarafım eksik kaldı tekrar beraber olduk. Arada sırada değişlikler oldu sende. Yine de sevdim seni zorunlu olarak ta olsa sevdim. Kim bilebilirdi ki yıllar sonra ayrılacağımızı ? Kim bilebilirdi seni bir başkasına tercih edeceğimi ? Fakat oluyormuş insan bazen değişiklik istiyormuş. Vazgeçebiliyormuş. Bende sonunda yaptım bunu ihanet zamanı geldi. İtiraf ediyorum seni 2 gündür aramamış olmamın bir sebebi var. Başkası var artık hayatımda. Devamlı yanımda olacak şey sen değilsin artık. Bunca yıl sonra olur mu ? Olur olmalı. 26 sene geçmiş seninle dile kolay. Derin çizgilerin var yüzümde. İlk korkularımı ilk sevinçlerimi seninle yaşadım ben. İlkokulda Lisede hep beraberdik. Seni bazen bir yerlerde unuturdum sonra geri döndüğümde hep bulurdum. Sende beni yalnız bırakmadın sağol. Kim bilir belki bir gün yeniden kesişir yollarımız ? Ama mümkünse bir daha görüşmeyelim. Bütün katkılarından ve iyiliklerinden ötürü sana çok teşekkür ederim. Elveda gözlüklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder