6 Aralık 2009 Pazar

Tek Başına ''Neşeli Hayat''



Amacım, cumartesi gecesini bilindik bir eğlece havasında devam ettirmekti. Beyoğlu İstiklal Caddesi bir grup eylemci ile biraz gerilimli gibi geldi. Gaz maskeli polis kordonları arasında eğlence ihtimali tehlikeye düştü. Daha fazla vakit kaybetmek istemedim Galatasaray'dan ayrılarak TRT binasının karşısındaki Kasımpaşa Stadı ve muhteşem haliç manzarası  (İstanbul'un en güzel İETT durağı) olan  Tepebaşı İETT durağında otobüs bekledim. Sıkıcı bir otobüs bekleme eylemini bile keyifli hale getirebildiğim için kendimle barıştım. Daha sonra 83T ile Haşim İşcan geçidine kadar gerilimli bir yolculuk yaşadım. Sebebi 1,5 yıldır evlenemeyen bir çiftin otobüsün orta kapısındaki evlilik öncesi çelişkileri ile geçti. Bir anda tek başına yola devam etmenin verdiği buruk sevinç zihnimi kapladı. Eskiden beri severim Fatih güzel  ilçedir.Ne de olsa sur içidir. Karar verdim. Historia'ya sinemaya gitmek iyi fikir gibi geldi.

Neşeyi bir sinema filminde yakalama çabası, filmin daha çok dram sahnelerinin ağırlıkta olması sebebiyle tekrar dağladı yüreğimi. Ne ağlatan ne güldüren, fazla da düşündürmeyen bir varoş hikayesi. Uzak ta değiliz bu hikayeye. Televizyon filmi diyebileceğimiz sıradan bir film.Yılmaz Erdoğan'ın  BKM Mutfak ekibine büyük bir kıyağıdır. Bir senede böyle 5 film daha çekilebilir diye düşünüyorum.

Hep merak etmişimdir, tek başına sinemaya gitmek nasıl bir eylemdir ? Aslında gayet rahat bir seansta hoş vakit geçiyor. Yalnız olmak sıkıcı gelse de böyle zamanları sinema ile doldurmak gayet mantıklı bir hamleymiş.

  

2 yorum:

  1. spoiler

    ne ağlatan ne güldüren, fazla da düşündürmeyen bir varoş hikayesi. Uzak ta değiliz bu hikayeye. Televizyon filmi diyebileceğimiz sıradan bir film.Yılmaz Erdoğan'ın BKM Mutfak ekibine büyük bir kıyağıdır. Bir senede böyle 5 film daha çekilebilir diye düşünüyorum.

    spoiler

    Filmi izledikten sonra bir yorum yazsam ne yazardım diye geçirdim aklımdan sonrada sieeeee dedim kendi kendime o güzel otobüs durağından (Tepebaşı İETT durağından ) aşşaaaaa kasımpaşa olduğunu farkettim ve vazgeçtim. Sadede gelelim eğer bir eleştiri yazsa idim spoiler içine aldığım cümleye benzer bir şeyler söylerdim herhalde.

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca filme gidilsin diye yapılan yanlı yayın ve yorumlara şaşırıyorum. Varoş hikayesi sunup ilgi çekelim derken, 3 kuruşunu sinemaya ayırıp daha da sıkıntıya düşen kriz mağduru kişilerin eğlencelerine limon sıktıklarını fark etmiyorlar yazık.

    YanıtlaSil