21 Temmuz 2010 Çarşamba

1 sigara molası

Sen karar ver, düşün taşın, günlerce krizlere meydan oku.bir iki günlük gaflet sebebiyle de olsa sigaraya yenil.Çok acı evet ben bugün sigara içtim, ama niye ? Niyesi yok içtim işte. Yıllardır içtiğim gibi içtim. Eskileri de katarsak bu ilk mağlubiyet değil. 

Her şey sigara tiryakisi olmayan bir arkadaşın, arada sırada keyif için içebilme ihtimalini hissettiren duygusalı akabinde,  gaza gelmek diye tabir edilen  mevzu   doğrultusunda ''ulan ben niye içmeyeyim ki ?'' sorusunun kafamda belirmesinin ardından,   bünyeye de nüfuz etti. Bununla beraber tüketilen sigaralar bir yenilginin habercisiydi. 

Elbet zaafıma yenik düşebilirdim. Sonuç olarak savaş devam ediyor. Bir darbe aldık ve sendeledik.Şimdi tekrar  yola devam takvimi sıfırlamak icap edecek ne yazık ki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder