16 Kasım 2012 Cuma

Galatasaray 1 Karabükspor 3


''İnanılmaz bir skor değil futbol içinde var bunlar'' demek için muazzam bir futbol oynayıp, sağlı sollu yüklenip, direklere takılmak vardı. Ceza sahasında karambollere girmek vardı. Atak ve tek kale oynayıp şanssız olmak vardı. Topla oynama oranı ne bilmiyorum ama yan topla oynama oranını soranlara rahat söylerim. Ama bunun da bir önemi olmadığını zaten biliyoruz. Bir ara Mustafa Sarp kadroda olabilirdi diye de iç geçirdim.

Ujfalusi sakatlandığında eyvah demiştik. Formsuz Semih ve bence yetersiz Dany ile beraber Riera ve Hakan Balta gibi basiretsiz adamlar da tuz biber oldu. Bu güvensiz savunma ile, formsuz Melo - Selçuk ikilisi...  

İleride durum ne olursa bu çelimsiz orta saha, tüm zamanların en etkisiz defansı ile beraber, değil hücum etkinliğine katkı, kendilerini kurtaramaz haldeler. Ne her geleni içeri alan Muslera ne de etkisiz forvetler suç işlemiyor. Bu kadro bariz eksik tatsız tuzsuz. 

Hoca bunları görüyor bir müdahalesi olacaktır bekleyip göreceğiz. TT Arena da bizim için karabüğe falan filan tezahüratı ile beynimizi yedik. Tribünde de artık bir farklılık olmalı yeni bir şeyler çıkmalı. Ne yazık ki saldır Galatasaray da yetmiyor. 

Haftalardır hak etmediğimiz liderlik vasıflarımızı sanırım bu hafta kaybediyoruz. Neyse ki  umut her zaman var. Başarı mutlaka gelecektir ama geçen yıl kaldığımız yerden daha ileri gitmek biraz zor.

Çok da heyecanlanmadım gole  sadece yumruk kaldırıp sevindim, 2 kere maçı bırakıp çay aldım, bir kere de çişe gittim. Zorla maça getirilmiş gibiydim. Eski heyecanlı halime geri dönmek isterdim. Bugün olmadı. Hasta halimle de kalktım gittim.

Bir de itirafta bulunmak isterim. Maç çıkışı yolumu bulamadım, mecaz anlamda değil ciddi manada Arena'yı tavaf ettim. Storenin önünden ikinci geçişimde anladım. Arkadaş buluşacağımız yerde ağaç olmuştu ''heladaydım kusura bakma'' dedim. Neyse ki blog okuyan biri değil. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder