19 Ocak 2013 Cumartesi

The Bourne Identity (2002)


Film afişleri bazen filmlerden daha güzel oluyor, aklıma geldiği için söyledim tabi ki, yoksa bu filmin iyi olmadığını söylemiyorum. Matt Damon galiba polisiye gerilim ve ajanlık işlerine tutkulu. Bir serseriliği anormalliği var son izlediğim iki filmde. Ne zengin adamların sinema sektörü be kardeşim, gel de imrenme. Her tarzda en iyileri yapıyorlar. 

2002 yılında üç beş kuruş maaşla sinemanın önünden geçemediğimiz zamanlarda bu film de muhtemelen İstanbuli'daki beyaz perdelere yansımıştır, ama biz görememişiz. Televizyonda zaten seyretmek gelmiyor içimden. Tv rehberi hayatımdan çıkalı uzun zaman oldu. Takip bile etmiyorum. Dolayısıyla internet sayesinde yakalıyoruz kaçırdığımız filmleri. Aksiyonu gerilimi sevmesem de iyi filmler de keyif veriyor. Tavsiye üzerine üç filmlik serinin ilkini izlemiş oldum. Diğer ikisini de seyretmek gibi bir saplantım şimdiden başladı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder