28 Ağustos 2013 Çarşamba

Benim yerimde olmayın

Şimdi ben de gitmek istiyordum bir yerlere ama yapamıyorum sıramı savdım. Fırsatları iyi değerlendiremedim, tekrar gitmek istiyorum ama ben gidince kötü şeyler oluyor. Bu yüzden gitmek istemiyorum. Buralarda olup olaylara hakim olmak istiyorum, ama yorulmadan. Bu da pek mümkün değil. İşler bok. Ne eksik dersen eksik de yok ama bok işte. 

Bazen ''bok'' öyle anlamlı bir kelime oluyor ki...Hele onun bir adım ötesi var ki; eğer o derecede olursa karşılığı ''bombok'' oluyor. ''Ağbi nağber ya ? '' diyene verilen ''bombok'' cevabı sanki durumu düzeltecek etkiye sahip oluyor. Şimdi gitmek vardı bir yerlere iyi ve güzel olan iki şeyle beraber ama olmaz, izinler lazım. Olmuyor işte al sana yine bok. 

Ne yazdığımdan anlıyorum ne okuduğumdan, konuşmalarım küfür kıyamet. Bir bakıyorum gazete savaştan bahsediyor benim içinde olduğum savaşlarım ne olacak şimdi. Ben hiç gündemde olan bir adam olmak istemesem de arada bakınıyorum gören oluyor mu diye. Kimsenin bir şey gördüğü yok. Bunların da önemi yok. Benim yerimde olmayın bu ara. Ne ben olun burada kalın, ne de benim olmak istediğim yere gidip sosyal paylaşım yapın. Ne olur yapmayın, ne olur etmeyin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder