23 Aralık 2013 Pazartesi

25th Hour (2002)


Gündem boktan, duyduklarımız mide bulandırmaya devam eder nitelikte seyrediyor. Yorucu iş temposu ve sevdiklerime ayırdığım zamandan kalan kısıma mümkün olduğu kadar kaçırdığım filmlerden eklemeye devam ediyorum. 

Yine bir adamın peşine takıldım gidiyorum. Robin Williams, Robert de Niro, Brad Pitt derken şimdi de ''Fight Club'' filminin çelimsiz yumruğu Edward Norton filmlerine başladım. Bu adamın kötü bir adam olması zor gibi ama  bu hikayede pisliğe bulaşmış. Kim bilir belki bilmediğim kötü adamlıkları vardır daha. Vakit olursa bu yılın son günlerinde bir iki filmini daha izleyip daha da hayranlık duyabilirim.

İzlerken hapse gireceğini düşünüp kendimce bir kaçış senaryosu bile kurdum ama pek öyle olmadı. Tam bir televizyon filmiymiş ama ben televizyon seyretmediğim için yeni görüyorum. Bir arkadaşımın paylaşımıyla öğrendiğim http://www.filimadami.com/ sayesinde kaçırdığım ve kovaladığım filmleri daha kolay takip ediyorum çok şükür. Bir pazar gecesi için fazla bile uzattık lafı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder