19 Ocak 2014 Pazar

London River 2009


Dram izlemek için hasta olduğum bir günü tercih ettim ve bununla da kalmadan iki dram üst üste izledim. Efendim bu izlediğim İngiltere'de geçen bir terör meselesinde, hayatlarını kaybettiklerini de filmin sonunda öğrendiğimiz, iki farklı inanışa sahip çocukların anne ve babasının yollarının kesişmesini konu alır. Durgun sakin bir film haliyle, bu film izlerken bayanlar oje sürebilir erkekler tıraş olabilir. Çocuklar da zırlayabilir. Kaçırdığınız bir şey olmaz uzun uzun seyredersiniz. 

  


Bu filmi aylar önce indirmiştim. Anca fırsatım oldu izleyebildim, sıkıldım bazen ama yine de seviyorum dram filmleri, bu da gayet başarılı olmuş. Yukarıda söylediklerimle çelişmek istemiyorum. Sadece göz kırpmadan seyredilecek bir film değil. Müslüman rolü için bu kadar kara kuru bir adamı seçmek doğru mudur onu da sormadan edemem ? 


Akılda kalan replik: Mösyö Osman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder