6 Ağustos 2009 Perşembe

Eme sen dialogları

sanaldan saldıran : moruk nabıyon canım çok sıkılıyo benim..

yılgın daraloğlu : iyi hajı abi Galassarayın maçı vardı onu seyrettim kendimden geçtim.

sanaldan saldıran : ne maçı moruk bu sıcakta

yılgın daraloğlu :avrupa ligi ön elemesinin rövanş bilmemnesi kıytırık bir takıma 6 tane
salladık ne oldum delisi olduk hajı abi

sanaldan saldıran : abi bende nette hatunlara saldırıyorum mesajlar yazıyorum
çiziyorum cvp yok deli oldum

yılgın daraloğlu : Olm işi bilmiyosun sen hava sıjak civcivler serin havalarda nette gezer
sen bu sıjakta bunaltma kızların porfillerini yeter vazgeç

sanaldan saldıran :moruk saldırıyorum ben devam her türlü

yılgın daraloğlu :bak düşünsene civcivler yanıyo sen yanıyosun pc monitör herşey yanıyo
bitik yani ortamlar topla kendini vazgeç hacı abi

sanaldan saldıran : moruk sende yok mu hareket bereket maçlardan sıkılmadın mı ?

yılgın daraloğlu : hiç öyle panik yapmıyorum bu ara nadasa bıraktım enerji yok
hiç uğraşamam kadınlarla

sanaldan saldıran :valla ben de öyle yapıcam galiba moruk

yılgın daraloğlu : ha şöyle hiç zorlama hacı abi. mevsim normalleri bu işlerin kesat
olduğuna delalet. bulan buldu mercimeği derin dondurucuya koydu sonra ısıtıp ısıtıp yiyecek
sana bana düşmez. tren kaçtı bu yaz için hacı abi 3 aylardayız 2 hafta sonra ramazan ruhani
olaylar başladı toplumda çoğu tatilde zati yorma kendini yat uzan yarın iş var..

sanaldan saldıran : tamam abi bütün keyfim kaçtı zaten ben en iyisi yuufreebilmemnelere takılıyım

yılgın daraloğlu : sieeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder