6 Şubat 2011 Pazar

Dünya arkadaşlık günü

''Bugün dünya arkadaşlık günü. Hayatının sonuna kadar yanında olmasını istediğin en az 12 arkadaşının profiline bu mesajı yaz. (Ben de dahil) Göndermezsen Arkadaşsız kal inşallah.. Eğer beşten fazla cevap alırsan sevilen bir arkadaşsın.. SENİ SEVİYORUM İyi şanslar :)))'' 

Bu ne lan ? 

Böyle  kurgulanmış mail, mesaj, sms her ne bok ise, yapanın aklına edeceğim mesaiden sonra sifonu çekeyim derim. Ya arkadaş ! hadi bugün arkadaşlık günü. (bir de dünya arkadaşlık günü) yani yakınındaki arkadaşlarını hiç üzmedin, arkasından konuşmadın, bir de dünya çapında bir rüzgarı arkana alıp şov yapıyorsun  camiada. Bununla yetinmiyor hayatının sonuna kadar yanında olmasını istediği 12 kişiyi de zorluyorsu,n benimle olun falan diye. Eğer diyosun, beni bu muhteşem ileri zeka göstergesi yaklaşımımla önemsemiyorsan hiç kimsen olmasın gibi ağır beddualarda  da bulunuyorsun. Devamında 12 kişinin yarısı bile etmeyen boktan bir istatistik sonucu 5 kişiden cevap alma ihtimalini atıyorsun ortaya... 5 cevap alırsan  sevilen arkadaşsın diyerek gazı da veriyorsun. 

Çok önceleri ilkokul yıllarında elime bu mesajlara benzer kağıtlar tutuştururdu bazı sığ beyinliler. 5 kişiye ver yoksa annen ölür. 10 kişiye dağıt yoksa titin şişer gibi kafa yaparlardı bir de. Zamanla bu kağıtlara yazılmış saçma şeylerin yerini sms ler ve şimdilerde e-postalar aldı. Sosyal paylaşım sitesi feyzbuk sayesinde bu saçmalıklara alet olanları da canlı canlı takip etme lüksüne sahip olmak biraz sarstı beni. 

Hadi sen beni en iyi 12 arkadaşının arasında koydun, 

eyvallah da, bana sordun mu ? 

Ben seni ilk 12 ye alıyor muyum ? 

Bir kere bu davranışınla son ikideki yerin bile garanti değilken bu beklentinin hayal kırıklığına dönüşme ihtimalini hiç hesap ettin mi ? 

Mesajın sonuna seni seviyorum yazmışsın , çok hoşsun arkadaşım. Bak bu sana son arkadaşım deyişim.


Haberin olsun 100  kızarması 

Bu yazıyı 10 kere oku, 

20 kişiye okut, 

4 yumurta 

2 paket margarin

20 dakika kısık ateşte yim ateşte  ateşte...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder