1 Nisan 2018 Pazar

Yeni yazı

Bu tamlamada takılıp tam anlayamadığım yer yazı kelimesi. Acaba yazı mı özledim? Yoksa kalemden gelmesi gerekenleri mi? 

Şöyle iki sene daha yazmayınca iyice uzak kalmışım. Oysa o tarihlerde anlatmak istediğim sahalara geri dönmekmiş. Fakat yeni bir yazı yazmak çok zormuş vesselam. Bunu yapabilmek için kızımı uyutmam lazım mesela. Bu aralar geç yatıyor. Umarım gece hayatı bu seviyede kalır. O uyuyunca biraz düşünmeye vakit kaldı aklımdaki ise eskiye dair özlediğim şeylerden biri olan çalışma masamdı. Oldukça vakit geçirdiğim eşyaların başında geliyordu. Şimdilerde en çok onu arıyorum ama sanırım şu anki konseptimize uymuyor olacak ki çeyizime almamışım. Aslında yatak odasında yer var dediğimde eşimin gözleri yuvalarından fırlamasın   diye demiyorum. Bununla beraber diz üstü bilgisayarın hiç diz üstü kullanılmadığı bu hayatta yatak odasının da sadece yatmak için kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum. Bunu hanıma söylemiyorum bile buradan okuyunca belki de  “hmm adam doğru söylüyor” diyebilir. Bununla beraber balkona büyük gelen özünde küçük beyaz masayı bana tahsis edebilir. Nasıl olsa bütün istek ve temennilerden ben sorumlu olduğuma göre evimizin beyaz masası olmamda bir sakınca görmüyorum.  

Bloğun geleceği ile ilgili bugün ve bundan sonra özellikle eğilmek istediğim bir alan kol yok. Futbol ile başladık ağız dolusu konuştuk. Sayfa dolusu zırvaladık. Bazılarını beğenmedim sildim. Arada güzel yazılar olmadı değil. Üç beş takipçimiz vardı bizi bilen. Şimdi yine hiç kimselerin okumayacağı hiç kimselerin bilmeyeceği yazılarımıza dönelim.

Bu şekilde ilerleyelim. 




2 yorum:

  1. Kendine haksizlik etme... gayet guzel yazmistin, yazmissin, yazacaksin...:) kalemine kuvvet. Sen yaz yeterki biz takipteyiz mudur...;)

    YanıtlaSil
  2. Kendine haksizlik etme... gayet guzel yazmistin, yazmissin, yazacaksin...:) kalemine kuvvet. Sen yaz yeterki biz takipteyiz mudur...;)

    YanıtlaSil